BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

18. You got me smiling...

Έντουαρντ POV

http://www.youtube.com/watch?v=wMuJDGvNRo8

Μπορείς να το κάνεις.

Όχι, δεν μπορείς.

Πρέπει να την αφήσεις ήσυχη.

Θέλω να την δω.

Φοβάσαι όμως μήπως την δεις να λάμπει από ευτυχία με τις προετοιμασίες για το γάμο της.

Μ’ αγαπάει ακόμα είμαι σίγουρος.

Αποφάσισε να μείνει με το σκυλί.

Άστην ήσυχη!

Κοίταξα το στερεοφωνικό όπου είχα βάλει το cd του Bryn Christopher. Σταμάτησα να παίζω στο πιάνο, μετά την απειλή του Έμμετ να το σπάσει.

Tell me why I’m feeling this way

‘Cuz nothing’s the same when you’re gone,

Theres something going on with my brain

I’m finding it hard to explain

Πες μου γιατί νιώθω έτσι

Αφού τίποτα δεν είναι το ίδιο όταν είσαι μακριά

Συμβαίνει κάτι στο μυαλό μου

Και δυσκολεύομαι αρκετά να το εξηγήσω

Το κεφάλι μου πήγε να σπάσει τις τελευταίες μέρες. Μπορούν τα βαμπίρ να έχουν πονοκέφαλο από την πολύ σκέψη; Το χαλί στο δωμάτιό μου είχε κυριολεκτικά λιώσει από το περπάτημα που είχα κάνει προσπαθώντας να πάρω μία απόφαση. Κάπως δύσκολο όταν εκτός από τις σκέψεις της οικογένειάς μου στο κεφάλι μου είχα και μία συζήτηση με τον εαυτό μου.

Why am I addicted to you ?

And when did I first lose control ?

Oh, how can I escape from your hold ?

And how can I change when I’m

numbed through the cold ?

Γιατί είμαι εθισμένος σε σένα;

Και πότε έχασα για πρώτη φορά τον έλεγχο;

Ω, πως μπορώ να δραπετεύσω από τα δεσμά σου;

Και πως μπορώ να αλλάξω όταν

Είμαι παγωμένος από το κρύο;

Ήθελα να την δω τόσο πολύ… Είχα κυλήσει όπως κάνουν τόσοι εθισμένοι. Ήθελα την δόση μου από την μοναδική μου ‘ηρωίνη’. Ήθελα να δω την Μπέλα. Ήμουν δεμένος μαζί της, όσο και να ήθελα να το αρνηθώ.

Theres something that stirring me…. inside,

As long as you’ll stay I’ll be alright

Υπάρχει κάτι που σιγοβράζει βαθιά μέσα μου

Αν μείνεις μαζί μου θα είμαι εντάξει

Η συζήτηση με τον Κάρλαϊλ και την Έσμε με είχαν βάλει σε σκέψεις. Η πρόταση να την συναντήσω για να κλείσω το ζήτημα ήταν πολύ δελεαστική. Να την δω ξανά

You got me smilin’

You got me smilin’

when I dream of you

You got me smilin’

‘Cuz I keep thinking of you

Με κάνεις να χαμογελώ

Με κάνεις να χαμογελώ

Όταν ονειρεύομαι εσένα

Με κάνεις να χαμογελώ

Αφού συνεχίζω να σκέφτομαι εσένα

Το τραγούδι ταίριαζε πολύ για ότι ένιωθα για την Μπέλα μου. Ειδικά αυτή την περίοδο. Εκείνη ήταν το μοναδικό πράγμα που θα μπορούσε να με κάνει να χαμογελάσω.

You got me smilin’

I keep on smilin’

when I dream of you

You got me smilin’

‘Cuz i keep dreaming of you

Με κάνεις να χαμογελώ

Συνεχίζω να χαμογελώ

Όταν ονειρεύομαι εσένα

Με κάνεις να χαμογελώ

Αφού συνεχίζω να ονειρεύομαι εσένα

Εδώ δεν περνάει στιγμή χωρίς να την σκεφτώ. Το χαμόγελό της, τα σοκολατί της μάτια, το υπέροχο κοκκίνισμα στα μάγουλά της. Αναστέναξα.

Now you’ve gone I’m wanting you back

I need you to make me feel good

The smoke inside my body reacts

Oh no I think that I’m under attack

Τώρα που έφυγες σε θέλω πίσω

Σε χρειάζομαι για να νιώσω καλά

Ο καπνός μέσα στο σώμα μου αντιδρά

Ω όχι, νομίζω πως κάποιος μου επιτίθεται

Δε μπορούσα να κάθομαι άλλο. Έπρεπε να την δω. Τώρα!

Πήρα τα κλειδιά από το κομοδίνο και άρχισα να κατεβαίνω τις σκάλες. Η Άλις με πλησίασε.

«Καλή τύχη, αδελφούλη», μου ψιθύρισε. Πράγματι για μένα ήταν η αδελφή που δεν είχα ποτέ.

«Σ’ ευχαριστώ. Θα την χρειαστώ», της χαμογέλασα και βγήκα από το σπίτι.

It’s burning up a hole in my veins

And suddenly everything’s fine

I’m searching for some hope in this space

You see I try but I just can’t explain,

why :

Καίει μία τρύπα στις φλέβες μου

Και ξαφνικά όλα είναι καλά

Ψάχνω για κάποια ελπίδα σε αυτό το χώρο

Βλέπεις προσπαθώ αλλά δε μπορώ να εξηγήσω

Γιατί:

You got me smilin’

You got me smilin’

when I dream of you

You got me smilin’

‘Cuz I keep thinking of you

Με κάνεις να χαμογελώ

Με κάνεις να χαμογελώ

Όταν ονειρεύομαι εσένα

Με κάνεις να χαμογελώ

Αφού συνεχίζω να σκέφτομαι εσένα

Μπήκα στο αυτοκίνητο και άναψα την μηχανή. Ήρθε η ώρα να την δω ότι και αν σήμαινε αυτό. Πήρα μία βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

You got me smilin’

I keep on smilin’

when I dream of you

You got me smilin’

‘Cuz i keep thinking of you

Με κάνεις να χαμογελώ

Με κάνεις να χαμογελώ

Όταν ονειρεύομαι εσένα

Με κάνεις να χαμογελώ

Αφού συνεχίζω να σκέφτομαι εσένα

Στη διαδρομή μου ήρθαν στο μυαλό οι στιγμές που πέρασε η Έσμε με την Μπέλα την προηγούμενη μέρα. Μπορεί να μη κατάφερα να δω όλη την επίσκεψη αλλά κατάφερα να κλέψω μερικές ματιές.

You got me smilin’

I keep on smilin’ yeah

You got me smilin’

‘Cuz I keep dreaming of you

(repeat)

Με κάνεις να χαμογελώ

Συνεχίζω να χαμογελώ

Όταν ονειρεύομαι εσένα

Με κάνεις να χαμογελώ

Αφού συνεχίζω να ονειρεύομαι εσένα

Ήταν πανέμορφη. Για μένα ήταν πανέμορφη ακόμα και με την φόρμα που είχε φορέσει χτες. Ήταν φυσική, γλυκιά, αληθινή. Της Έσμε δεν της ξέφυγαν οι μαύροι κύκλοι κάτω από τα μάτια της και το γεγονός πως είχε χάσει κάμποσα κιλά. Ήταν ανήσυχη για κείνη όπως και εγώ.

Σε λίγα λεπτά θα έφτανα στο σπίτι της. Τι θα έλεγα; Φοβόμουν πως βλέποντας την και μόνο θα βρισκόμουν κάτω από το ξόρκι της και θα ξέχναγα κάθε λέξη. Μου το προκαλούσε αυτό χωρίς να το ξέρει. Η Μπέλα νόμιζε πως μόνο εγώ την θάμπωνα αλλά δεν ήταν αλήθεια.

Πλησίαζα πλέον. Έβλεπα το σπίτι στη γωνία. Και αν δεν ήταν εκεί και είχε πάει στο Λα Πους; Δεν ήξερα αν είχα το κουράγιο για να ξαναέρθω στο σπίτι της. Είδα το περιπολικό του Τσάρλι. Ήταν στο σπίτι. Πως θα μιλούσα μαζί της με εκείνον δίπλα;

Είχα περάσει ώρες προσπαθώντας να πάρω την απόφαση να την δω που δεν είχα σκεφτεί καν κάποια καλή δικαιολογία. Σίγουρα θα εύρισκα μία καλή δικαιολογία. Λίγη σκέψη χρειαζόταν μόνο. Ελπίζω να είχα μία έμπνευση της στιγμής. Τότε με χτύπησε στη μύτη.

Όχι! Ήταν και ο σκύλος εδώ.

Τζέικομπ τον λένε και είναι ο αρραβωνιαστικός της, μου θύμισε μία φωνή μέσα μου. Ότι δε θα είσαι εσύ. Πόσο θα ήθελα να είχα βάλει το δαχτυλίδι της μητέρας μου στο παράμεσό της. Τώρα δε θα γινόταν ποτέ. Αν και κατά κάποιο τρόπο της το είχα δώσει . Της άνηκε ούτως ή άλλως από την αρχή. Ήταν η μόνη γυναίκα που θα το φόραγε.

Άκουσα τις σκέψεις του Τζέικομπ εκνευρισμένες και να μουρμουρίζει στη Μπέλα πως είχαν επισκέψεις. Μελετούσε κάποια έργα που της είχε αναθέσει αυτή η Μαίρη εκείνη τη στιγμή. Γιατί εύρισκα αυτό το άτομο τόσο ύποπτο;

Πάρκαρα το αυτοκίνητο και πήρα μια βαθιά ανάσα. Τώρα ήταν αργά. Στεκόμουν μπροστά από το σπίτι της και δε μπορούσα να γυρίσω πίσω. Βγήκα από το αυτοκίνητο και πήγα να συναντήσω το ‘ζευγάρι’ στην είσοδο του σπιτιού. Αμφέβαλλα πως θα ξαναπέρναγα ποτέ αυτό το κατώφλι.