BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Μία μικρή διακοπή

Έντουαρντ POV

Και εκείνη τη στιγμή βρήκαν γαμώτο να περάσουν η Άλις με τον Τζάσπερ. Ίσως όμως ήταν προς το καλύτερο όταν είδα το ζευγάρι ‘το κάνουμε σαν κουνέλια’ να μπαίνει στην αίθουσα. Ήδη είχα βγει εκτός προγράμματος. Η Μπέλα μου έβγαζε τον πραγματικό μου εαυτό. Εντάξει όχι τον πραγματικό αλλά κάποιον που πλησίαζε περισσότερο σε αυτό που ήμουν πραγματικά.

Ο Τζάσπερ μου έριξε μια ματιά για να καταλάβει ποιος ήμουν. Η ανάσα μου ήταν λίγο κοφτή και για μια στιγμή νόμιζε πως ήμουν ο Ρομπ.

«Έντ;», το κλασικό τεστ του Τζάσπερ και του Έμμετ για να δουν ποιος ήταν ποιος.

«Τζάζ;», αν απαντούσα έτσι με λίγη ειρωνεία καταλάβαινε πως ήμουν εγώ.

«Αα!!! Είσαι η νέα μαθήτρια στο σχολείο. Γεια. Με λένε Άλις Μαίρη Μπράντον. Τα έχω με αυτό τον υπέροχο θεό από πίσω και λατρεύω τα ψώνια. Εσένα πως σε λένε; Ιζαμπέλα νομίζω;», τα είπε όλα αυτά κουνώντας έντονα πάνω κάτω το χέρι της Μπέλα. Έριξα μια ματιά στον Τζάσπερ. Πάλι κόκα, φίλε;

Η Άλις ήταν μια χαρά κορίτσι παλιά. Είχε βέβαια ένα πρόβλημα με τα ψώνια. Για την ακρίβεια μία εμμονή αλλά κατά τα αλλά ήταν μια χαρά κορίτσι. Ήταν ερωτευμένη με τον Τζάσπερ από την πρώτη μέρα που τον είχε αντικρύσει αλλά εκείνος άρχισε να της δείχνει ενδιαφέρον από πέρυσι. Στο πρώτο ραντεβού που βγήκαν η Άλις Μπράντον έχασε την παρθενιά της μαζί του στο αυτοκίνητό του. Ο Τζάσπερ είχε μείνει λίγο μια και ήξερε πως εκείνη δεν είχε βγει ποτέ με κανένα. Ειδικά όταν η Άλις δε στάθηκε μόνο σε ένα γύρο. 3 γύροι σεξ και 2 πίπες μετά η Άλις είχε γίνει επίσημα η κοπέλα του.

Ήταν πραγματικά αχώριστοι. Πολύ χαρούμενο άτομο αν και μερικές φορές το παράκανε με τη δόση από την κοκαΐνη. Μία κακιά συνήθεια που κόλλησε από κείνον. Μερικές φορές που είχαμε κάτσει να το συζητήσουμε του τόνισα πως η Άλις είχε αρχίσει να δείχνει σημάδια εθισμού και καλό θα ήταν να ελέγξει πόση κόκα έκανε κάθε φορά. Ούτως η άλλως έλεγε πως την αγαπούσε. Αγάπη σημαίνει να προσέχεις και να στηρίζεις το άτομο με το οποίο είσαι μαζί. Αυτό έλεγε η μάνα μου. Κάτι που δεν είχε κάνει ο Κάρλαιλ με την μάνα μου.

Για αυτό εγώ δεν αγαπούσα καμία από τις κοπέλες με τις οποίες ήμουν μαζί. Ο σκοπός ήταν σεξ και ίσως καμιά φορά καμιά εκδίκηση ή εκβιασμός αλλά ποτέ βαθύτερα αισθήματα. Είδα τη Μπέλα να μου χαμογελάει. Της χαμογέλασα και εγώ.

«Εντάξει Άλις. Έλα στο δωμάτιό μου και καθώς θα τακτοποιώ τα πράγματα θα μου πεις όλα τα κουτσομπολιά και θα συνεχίσεις την ανάκρισή σου», φαίνεται την είχε πάρει χαμπάρι αλλά δεν είχε θυμώσει μαζί της. Αντίθετα διασκέδαζε με τη συμπεριφορά της Άλις.

«Ανάκριση; Ποια ανάκριση; Δε καταλαβαίνω τι εννοείς Μπέλα;», έκανε αθώα εκείνη αλλά ύστερα άρχισαν να γελάνε και οι δύο μαζί. Ήταν ήδη φίλες και θα έβλεπε το δωμάτιό της. Εγώ πότε θα την έβλεπα στο κρεβάτι της; Κουλουριασμένη φορώντας ένα σορτσάκι και ένα τοπάκι.  Ίσως με ένα βιβλίο στο χέρι να μου κάνει νόημα να πλησιάσω αργά και να…

«Έντουαρντ; Πιο ήρεμα το βλέμμα. Θυμίζεις τον Ρομπ έτσι που στέκεσαι;», στράφηκα στο Τζάσπερ.

«Το ελαφάκι μου βγάζει αυτά τα συναισθήματα» του απάντησα ψιθυριστά. Δεν έπρεπε να μας ακούσουν τα κορίτσια.

«Στο είχα πει πως φαίνεται πολύ γλυκιά όμορφη σαν κοπέλα. Την είχα δει στο σούπερ μάρκετ. Είχε βοηθήσει μία γριούλα να πάει τα πράγματά της στο αυτοκίνητο»

«Άχρηστες πληροφορίες. Φρόντισε η Άλις να σου πει ότι θα μάθει για τη Μπέλα και ενημέρωσε τον Ρομπ μεθαύριο», ο Τζάσπερ έμεινε.

«Τι δε θα έρθεις; Ο Ρομπ μεθαύριο στο σχολείο; Πιστεύεις πως θα αντέξει να παίξει το ρόλο του καλού παιδιού τόσο σύντομα; Γιατί θα τον βάλεις;»

«Γιατί όταν θα την δει μεθαύριο με τη στολή για πρώτη φορά κάτι μου λέει πως δε θα είμαι ο μόνος στην οικογένεια που θα θέλει να πηδήξει μόνο εκείνη», είδα τις κοπέλες να μας πλησιάζουν και τις χαμογέλασα.

«Λοιπόν, παιδιά εγώ θα πρέπει να φύγω για να φέρω από το σπίτι κάποια πράγματα. Θα σας δω αύριο μία και καλή», ο Τζάσπερ με χαιρέτησε και η Άλις με αγκάλιασε. Περίμενα τώρα την αντίδραση της Μπέλα. Για να δω τι είχα καταφέρει μέχρι τώρα.

Με πλησίασε αργά και σηκώθηκε λίγο στις μύτες των ποδιών της για να με φιλήσει στο μάγουλό μου. Λίγο πριν απομακρυνθεί άκουσα να μου λέει με χαμηλή φωνή στο αυτί.

«Ανυπομονώ να μου δείξεις αύριο τον κόσμο σου Έντουαρντ», με κοίταξε για μια στιγμή χαμογελώντας και απομακρύνθηκε με την Άλις. Έριξα μια ματιά κάτω στο παντελόνι μου. Κάτω αγόρι!