BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Ρομπ

Ρομπ POV

Πάρκαρα την Άστον Μάρτιν στο πάρκινγκ του σπιτιού. Δε θα ρίσκαρα το μωρό μου να πάθει κάτι με τίποτα. Μπήκα στο ασανσέρ και πάτησα το κουμπί για το ρετιρέ. Σιγά που θα πέρναγα να δω τον Κάρλαιλ και την τσουλάρα του. Η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε ύστερα από λίγα δευτερόλεπτα. Έβαλα το κλειδί στην πόρτα και άκουσα αγκομαχητά.

Χμμ, μάλλον ο αδελφός μου διασκέδαζε με την Τάνια μέσα. Ίσως να τον συντρόφευα. Ένα γαμήσι με την Τάνια ικανοποιούσε και τους πιο δύσκολους και θα μπορούσα να πω πως μας είχε καλομάθει. Ήταν επαγγελματίας με όλη την έννοια της λέξεως σε αυτόν τον τομέα.

Τι ειρωνεία μία χυλόπιτα σε εισαγωγικά από τον Κάρλαιλ της είχε στοιχήσει τόσο πολύ. Δούλευε σαν οικιακή βοηθός στο σπίτι φροντίζοντας για όλες τις δουλειές από τα 18 της. Με το που είχε δει τον Κάρλαιλ τον είχε ερωτευτεί τρελά αλλά σεβόταν πως ήταν παντρεμένος με τη μάνα μας και δεν είχε κάνει τίποτα για να τον ρίξει στο κρεβάτι.

Βέβαια όταν ο Κάρλαιλ παράτησε τη μάνα μας στη πιο δύσκολη στιγμή της και διάλεξε να είναι με την τσουλάρα αυτά άλλαξαν. Έβαψε τα καστανόξανθα μαλλιά της σε μία απόχρωση ξανθοκόκκινη, έκανε μία πλαστική στήθους το D ικανοποιούσε και τον πιο δύσκολο άνδρα και άρχισε να φλερτάρει αβέρτα με όλους τους γνωστούς του. Σα να προσπαθούσε να πάρει ένα είδος εκδίκησης.

Βέβαια η καλύτερη εκδίκηση τελικά ήταν τη μέρα του γάμου του με την καινούρια ‘αγαπημένη μας μητερούλα’. Είχε πιει αρκετά ποτήρια σαμπάνιας όπως είχαμε κάνει εγώ και ο Έντουαρντ. Όχι, ότι το έμαθε ποτέ ο Καρλάιλ πως τα δύο του αγόρια μόλις 14 χρονών είχαν μεθύσει για πρώτη φορά στη ζωή τους. Η προσοχή του ήταν στραμμένη μόνο στη τσουλάρα του.

Την είχα βρει στο δωμάτιο του Κάρλαιλ σύντομα και της Έσμε επισήμως να κλαίει και να βρίζει θεούς και δαίμονες. Όταν με είδε να μπαίνω είχε προσπαθήσει να σκουπίσει τα δάκρια αλλά σύντομα κατάλαβε πως δε χρειαζόταν να το κάνει. Ήξερε πως εγώ και ο Έντουαρντ δεν γουστάραμε την Έσμε. Η γαμημένη νταντά μας είχε κλέψει την οικογένεια, μας είχε καταστρέψει. Με πλησίασε και μου ψιθύρισε.

«Τους μισώ τόσο πολύ αυτή τη στιγμή», δε χρειάστηκε να μαντέψω για ποιους μιλούσε. Ένα χρόνο ήταν που δούλευε η Τάνια σε μας αλλά ήταν μία ‘φίλη’. Το μοναδικό άτομο στο οποίο μπορούσαμε να στηριχθούμε. Ειδικά με αυτή την κωμωδία του γάμου. Ήταν 19 πλέον αλλά τόσο διαφορετική σε σχέση με την περασμένη χρονιά. «Θέλω να τους εκδικηθώ. Ειδικά εκείνον», πρόσθεσε. Φαινόταν πως κάποια ιδέα σχηματιζόταν στο μυαλό της.

«Θα κάνω ότι έχεις να προτείνεις», απάντησα κατευθείαν. Την εμπιστευόμουν. Με κοίταξε για μια στιγμή με βλέμμα ελαφρώς θολό από το αλκοόλ και με πλησίασε έντονα. Τα χείλη της άγγιξαν τα δικά μου απαλά και τράβηξε το κεφάλι της προς τα πίσω για να δει την αντίδρασή μου.

Το φιλί δεν ήταν καθόλου αηδιαστικό. Καμία σχέση με τα φιλιά που βάζαμε σα στοίχημα με τα παιδιά της ηλικίας μας. Θύμιζε αλκοόλ και πίκρα. Δύο γεύσεις που είχα και εγώ στο δικό μου στόμα. Έκανα ένα βήμα μπροστά και την φίλησα και εγώ. Τα χείλη μου είχαν μείνει ακίνητα πάνω της δεν ήξερα τι να κάνω για πιο μετά. Ένιωσα τη γλώσσα της να βγαίνει από το στόμα της και να γλείφει τα χείλη μου. Είχε σκύψει ελαφρώς το κεφάλι για να με φτάσει. Περίμενα να μου πει τι έπρεπε να κάνω.

«Άνοιξε το στόμα σου», ψιθύρισε. Το έκανα και ένιωσα τη γλώσσα της μπαίνει στο στόμα μου. Άγγιξε τη δικιά μου γλώσσα δισταχτικά και έπαιξε λίγο μαζί της. Η αίσθηση ήταν περίεργη αλλά καθόλου αποκρουστική. Πήγα να ανταποκριθώ αλλά έκανε ένα βήμα πίσω. Με κοίταξε πάλι. Το βλέμμα της δεν ήταν τόσο θολό πλέον. Τα μάτια της έκαιγαν από θυμό. Με αποφασιστικότητα άνοιξε το φερμουάρ του φορέματός της και το άφησε να πέσει στο πάτωμα.

Φόραγε μόνο μία κιλότα. Ήταν η πρώτη φορά που έβλεπα μία γυναίκα γυμνή, τόσο γυμνή και η ανάσα μου κόπηκε. Ένιωσε το όργανό μου να μεγαλώνει και να παίρνει ζωή με το θέαμα που είχε μπροστά του. Πρόσεξε το βλέμμα μου, το δισταγμό ενός εφήβου.

«Ρόμπερτ, μπορείς να φύγεις αν δε θέλεις να το κάνεις. Συγνώμη, που πήγα να σε βάλω να κάνεις κάτι που δεν είναι της ηλικίας σου. Δεν σκεφτόμουν», πήγε να καλύψει τα γυμνά της στήθη με το φόρεμα της. Της έπιασα με το ένα χέρι το καρπό και με το άλλο άγγιξα το στήθος της. Στητό και αρκετά μεγάλο.

Αρκετό καιρό αργότερα μου είχε πει πως είχε πληρώσει μία περιουσία τον γιατρό που της τα είχε ‘φουσκώσει’ για να κάνει καλή δουλειά. Στο τέλος το αποτέλεσμα την είχε ικανοποιήσει τόσο που του είχε πάρει πίπα στο γραφείο του.

Ξαναγύρισα στην ανάμνησή μου. Το χέρι μου που ήταν στον καρπό της φρόντισε να ρίξει ξανά το φόρεμα στο πάτωμα. Άρχισα να χρησιμοποιώ και τα δύο χέρια μου για να της χαϊδέψω τις ρώγες. Ένα χρώμα σκούρο ροζ αρκετά διαφορετικό από το ανοιχτόχρωμο δέρμα της. Δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω, πώς να συνεχίσω και της έριξε ένα ερωτηματικό βλέμμα.

«Ρόμπερτ, θέλω να γλύψεις τα βυζιά μου. Να δαγκώσεις τις ρώγες μου μέχρι να πονέσουν. Μπορείς να το κάνεις αυτό;», για μια στιγμή τα είχα χάσει. Ήταν η πρώτη φορά που άκουγα να μου μιλάει κάποιος έτσι και δεν ήμουν συνηθισμένος όμως μου άρεσε. Όμως έκανα όπως μου είπε. Την έσπρωξα για να κάτσει στο κρεβάτι και άρχισα να της τα γλύφω με μανία. Δάγκωσα ελαφρά τη μία ρώγα της. Την άκουσα να βογκάει και η ανταπόκρισή της μου άρεσε τόσο που δάγκωσα τη ρώγα της πιο δυνατά σε σημείο που το δέρμα είχε κοκκινίσει.

Σίγουρα την είχα πονέσει αρκετά εκείνη τη στιγμή αλλά δε με ένοιαζε. Πόναγα και εγώ και ήθελα να νιώσει και κάποιος άλλος τα δικά μου συναισθήματα. Με τα δάχτυλά μου τσίμπησα και την άλλη της ρώγα. Βόγκηξε πάλι. Ένιωσα τα χέρια της στα μαλλιά μου, με έσπρωχνε προς τα πάνω. Σήκωσα το κεφάλι και με φίλησε άγρια. Ένιωσα τα δόντια της να με δαγκώνουν και δε με πείραζε γιατί την δάγκωνα και εγώ.

Τα χέρια της κατέβηκαν στο πουκάμισο που με είχαν υποχρεώσει να βάλω για το γάμο. Το τράβηξε από το παντελόνι και το άνοιξε απότομα σκίζοντας το ύφασμα και κάνοντας πολλά κουμπιά να πεταχτούν στον αέρα. Χωρίς να σταματάει να με φιλάει έπιασε τη ζώνη και την άνοιξε, κάνοντας το ίδιο και για το φερμουάρ του παντελονιού μου.

Το χέρι της χώθηκε στο μποξεράκι μου και με έσφιξε. Βόγκηξα και εγώ. Το χέρι ήταν ζεστό και άρχισε να ανεβοκατεβαίνει κάνοντας με να μεγαλώσω περισσότερο. Σαν έφηβος μου είχε τύχει να σηκωθεί κάποιες φορές αλλά ποτέ δεν είχα ένα ερέθισμα σαν το δικό της χέρι. Καθόμουν στο κρεβάτι και έσφιγγα τα σεντόνια με τις γροθιές μου με εκείνη από δίπλα να με βασανίζει.

Μπορούσα να διαβάσω αποφασιστικότητα στα μάτια της. Δάγκωσε λίγο τα χείλη της και γλίστρησε από το κρεβάτι και στάθηκε στα γόνατα μπροστά μου. Έγλειψε τα χείλη της και με μία κίνηση με πήρε όλο στο στόμα. Άφησα να μου ξεφύγει μία βρισιά.  Το στόμα της ήταν ζεστό και υγρό. Άρχισε να ανεβοκατεβάζει το κεφάλι της και να παίζει με τα μπαλάκια με τα χέρια της. Σε λίγα λεπτά είχα τελειώσει στο στόμα της. Όμως δε σταμάτησε να με γλύφει παρά μόνο αφού ήμουν για άλλη μια φορά σκληρός.

Σταμάτησε και ξάπλωσε στο κρεβάτι. Κατέβασε το εσώρουχό της και άνοιξε τα πόδια της κάνοντας μου  νόημα να την ακολουθήσω. Πέταξα τα υπόλοιπα ρούχα και μπήκα γρήγορα μέσα της. Το μουνάκι της ήταν υγρό και καυτό. Ακόμα πιο ζεστό από το στόμα της. Από ένστικτο άρχισα να μπαινοβγαίνω γρήγορα μέσα της δαγκώνοντας ρώγες ή τον ώμο της ότι μου έβγαινε εκείνη τη στιγμή. Δε σκεφτόμουν. Για αυτό ίσως είχα κρατήσει τόση λίγη ώρα.

Κάτι που ευτυχώς δε συμβαίνει σήμερα σκέφτηκα. Προχώρησα στο σαλόνι.

«Τάνια, Έντουαρντ, ελπίζω να μην έχετε ξεκινήσει χωρίς εμένα», φώναξα. Ελπίζω να μην τους έπιανα σε καμιά ιεραποστολική. Ήταν πολύ βαρετή και σπαστική κατά τη γνώμη μου σαν στάση για σεξ. Και δεν ήταν. Για την ακρίβεια δεν έκαναν σεξ.

Ο Έντουαρντ ήταν καθισμένος στην πολυθρόνα και κοίταζε στο υπερπέραν με μία γυμνή Τάνια στο πάτωμα να παίζει με τα βυζιά της και το μουνί της και να προσπαθεί να του τραβήξει την προσοχή. Τι στο διάολο συμβαίνει;

«Ω, έλα Έντουαρντ. Δε βλέπεις πόσο υγρό είναι το μουνάκι μου αυτή τη στιγμή;», πλησίασα για να δω. Εγώ τουλάχιστον ενδιαφερόμουν. Ο Έντουαρντ με είδε και μου έκανε νόημα να πλησιάσω.

Μμμ, αυτό είναι θέαμα. Η Τάνια ξαπλωμένη στο χαλί με τα μαλλιά της απλωμένα και τα πόδια της ορθάνοιχτα αφήνοντάς με να έχω την θέα!

Που είναι το ποπκορν όταν το χρειάζεσαι;

Με το ένα χέρι έπαιζε με τα βυζιά της. Τα έσφιγγε ή τσίμπαγε τις ρώγες και με το άλλο έπαιζε με την κλειτορίδα της. Μπορούσα σχεδόν να την μυρίσω. Τόσο υγρή πρέπει να ήταν. Γιατί ο Έντουαρντ δεν την πηδούσε; Η Τάνια μου έκλεισε το μάτι και μου έκανε νόημα να κάτσω δίπλα της. Έβγαλα τα παπούτσια  και την μπλούζα μου και έκατσα σταυροπόδι κοιτάζοντας το πριβέ σόου που είχε για μας.

Πήρε το χέρι μου και έφερε δύο από τα δάχτυλά μου στο στόμα της και άρχισε να τα γλύφει και να δαγκώνει ελαφρά την άκρη τους, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που μου έπαιρνε συνήθως πίπα.

«Μμμ», μουρμούρισα. Ωραίο θέαμα, αλλά ήθελα περισσότερη δράση. Πριν προλάβω να της το πω, έβγαλε τα δάχτυλα από το στόμα της και τα έχωσε στο μουνί της. Ήταν πολύ υγρή ήδη, υπερβολικά θα έλεγα.

«Έντουαρντ, γιατί βασανίζεις το κορίτσι και δε το πηδάς επιτέλους;», με κοίταξε και για μια στιγμή φάνηκε δισταχτικός. Σαν να μην ήξερε πώς να εξηγηθεί. Στράφηκε στη Τάνια.

«Τάνια, δε νομίζω πως θα ξανακάνουμε σεξ»,

«Τι!! Τι έγινε λέει; Πας καλά Έντι; Κάπνισες τίποτα στου Έμμετ; Έχεις το καλύτερο μουνί του Φορκς μη πω και του Σιάτλ και το φτύνεις; Γιατί;»

«Θα καταλάβεις μεθαύριο», απάντησε. Τον κοίταξα βλοσυρά. Δεν ήταν πως δεν είχαμε κάνει σεξ και με άλλες. Για την ακρίβεια είχαμε κάνει με πολλές άλλες γυναίκες και κοπέλες όλων των ηλικιών αλλά η Τάνια ήταν η πρώτη και για τους δυο μας. Και όσο να ναι μπορεί να έβριζα και ίσως να την πρόσβαλα μερικές φορές αλλά πάντα την είχα σε εκτίμηση για αυτό που είχε κάνει για μας και τη μάνα μας. Κατ’ εμέ το σεξ μαζί της ήταν σαν μία ένδειξη σεβασμού και αναγνώρισης για ότι μας είχε προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια. Γιατί τώρα; Εκτός και αν…

Η Μπέλα; Την είδε και την είχε σταμπάρει; Και άλλες φορές το είχαμε κάνει με κάποια κοπέλα αλλά αυτό δεν μας είχε εμποδίσει να κάνουμε σεξ με άλλες συγχρόνως. Βέβαια ο Έντουαρντ σκεφτόταν διαφορετικά για κάποια ζητήματα και δεν μπορούσα να τον καταλάβω. Η Τάνια σηκώθηκε και προχώρησε με τα γόνατα μπροστά του.

«Δε με πειράζει αν δεν ξανακάνουμε σεξ Έντουαρντ. Όμως για χάρη των παλιών καιρών τι θα έλεγες τουλάχιστον για μία πίπα όσο ο αδελφός σου θα με γαμάει από πίσω;», και ήταν σε δίλημμα ο μαλάκας. Καλά τι είχε πάθει; Είχε ξεχάσει τις ωραίες εποχές με τις παρτούζες και ότι άλλο κάναμε; Καλά άμα έλεγε όχι θα του έριχνα καμιά μπουνιά.

Τον είδα να γνέφει με αυτό που είχε προτείνει η Τάνια.

«Ευτυχώς, λίγη λογική», αναφώνησα. Έσπρωξα την Τάνια λίγο πιο μπροστά του καθώς έβγαζα το τζιν και έπαιρνα θέση από πίσω της. Τελικά ήταν πολύ βολικό να μη φοράς εσώρουχα. Δε λέω καλά τα μποξεράκια αλλά χωρίς αυτά κάνεις πιο γρήγορα τη δουλειά σου.

Είδα την Τάνια να ανοίγει με γρήγορες κινήσεις το τζίν του και να το τραβάει κάτω μαζί με το μποξεράκι. Hello, χάνουμε χρόνο έτσι. Τη στιγμή που τον πήρε στο στόμα της μπήκα με μία κίνηση μέσα της. Ήταν τόσο υγρή που σχεδόν δεν βρήκα αντίσταση. Άρχισα να μπαίνω μέσα στο υγρό μουνί της με γρήγορο ρυθμό. Τον ίδιο γρήγορο ρυθμό που χρησιμοποιούσε εκείνη στον πούτσο του Έντουαρντ με το στόμα της.

«Αυτό είναι Τάνια, γάμησε τον αδελφό μου με το στόμα σου όπως γαμάω εγώ εσένα τώρα», της άρεσε να της μιλάω βρώμικα και την ένιωσα να κινείται πιο γρήγορα με αυτά που είπα. Φρόντισα να συγχρονιστώ μαζί της και συνέχισα.

«Ξέρεις τι σκέφτομαι Τάνια όταν σε βλέπω με το στόμα σου στο πούτσο του Έντουαρντ; Σκέφτομαι πως είναι σαν να βλέπω ταινία με εμάς τους δύο πρωταγωνιστές. Αλλά όταν είμαστε και οι τρεις μας…», μπήκα με δύναμη μέσα της και την άκουσα να βογκάει χωρίς όμως να αφήσει από το στόμα της τον αδελφό μου «ότι μόνο εσύ θα μπορούσες να μας κουμαντάρεις τόσο καλά συγχρόνως και να το απολαμβάνεις τόσο πολύ!», η Τάνια βόγκηξε πάλι και αυτό με τον πούτσο του αδελφούλη μου στο στόμα της έκανε τον Έντουαρντ να βογκήξει μαζί της.

Πλέον οι κινήσεις μας ήταν γρήγορες. Ο Έντουαρντ πίεζε ελαφρά το κεφάλι της Τάνιας για να τον πάρει πιο βαθιά μέσα στο στόμα της και εκείνη το έκανε κατευθείαν. Να ένα άτομο που ξέρει να παίρνει πίπες. Ιδρώτας είχε αρχίσει να τρέχει πλέον και από τους τρεις μας και θα έπαιρνα όρκο πως τα τζάμια είχαν μαζέψει υδρατμούς. Λίγο ακόμα και θα…

«Χύνω Τάνια», βόγκηξα και με τρεις ακόμα κινήσεις είχα τελειώσει. Καθώς την άφηνα και πήγα να ακουμπήσω στο πάτωμα βαριανασαίνοντας είδα πως ο αδελφός μου τελείωνε ψιθυρίζοντας ένα όνομα με κλειστά μάτια.

«Μπέλα…»

Έμεινα μαλάκας!