BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

11. Καινούρια Απασχόληση

Μπέλα POV

Γυρίσαμε σπίτι μου ύστερα από λίγες ώρες αλλά ακόμα ένιωθα μουδιασμένη. Έπιασα δουλειά! Και όχι σαν απλή υπάλληλος σε ένα μαγαζί αλλά σαν βοηθός μιας χορογράφου; Και χωρίς να το έχω ζητήσει, σχεδόν μου το επέβαλαν. Αλλά δε μπορούσα να πω όχι στην Μαίρη. Ήταν τόσο δύσκολο. Όσο το να πω όχι στην Άλις.

Ο Τζέικ γέλασε με την ψυχή του με το γεγονός πως η ‘εκδρομή’ μου στο Σιάτλ είχε την συγκεκριμένη ανατροπή. Βέβαια μου υπενθύμισε πως θα μου έτρωγε πολύ χρόνο.

Ο Τσάρλι από την άλλη πλευρά προσπάθησε να μου το απαγορέψει μόλις το έμαθε. Φαίνεται πως ανησυχούσε με ότι συνέβαινε στο Σιάτλ την τελευταία περίοδο. Βέβαια το βράδυ μία Άλις με μία αγκαλιά γεμάτη από λουλούδια (μάλλον για το στολισμό της εκκλησίας) τον έκοψε. Μάλλον συνειδητοποίησε πως δεν ήμουν πλέον ανήλικη και μπορούσα να αποφασίσω υπεύθυνα για μένα.

Η μεγαλύτερη έκπληξη ήταν η Άλις. Η τέλεια διοργανώτρια που πάντοτε έδινε σημασία και στην τελευταία λεπτομέρεια δεν επέβαλε κάποιο βέτο με το θέμα μιας δουλειάς που θα μου έτρωγε πάρα πολύ χρόνο από τις προετοιμασίες για τον γάμο. Αντίθετα είπε

«το Σιάτλ είναι επικίνδυνο αυτή την περίοδο. Βέβαια σίγουρα έχεις χρόνο για την δουλεία και η επιλογή είναι δική σου, αλλά θέλω να είσαι συνέχεια με κόσμο»

Με την Άλις διαλέξαμε λευκούς κρίνους για την εκκλησία. Ήταν απλό λουλούδι και πολύ διακριτικό. Μου είπε πως θα σκεφτόταν κάποια σχέδια και συνδυασμούς για την εκκλησία και θα τους συζητούσε μαζί μου την επόμενη μέρα.

Ανέβηκα στο δωμάτιο και άνοιξα τον υπολογιστή. Είχα στείλει σε μήνυμα πιο πριν το μέιλ μου στην Μαίρη για να μπορέσει να μου στείλει το συμφωνητικό. Κοίταξα και είδα στα εισερχόμενα maryalison@hotmail.com το άνοιξα και σε επισύναψη ήταν έτοιμα όλα τα χαρτιά. Τα έλεγξα με προσοχή. Τα πάντα ήταν τέλεια. Ο μισθός για μερική απασχόληση ήταν πολύ καλός, πολύ καλύτερος από τα χρήματα που έπαιρνα όταν δούλευα στο μαγαζί με τα αθλητικά απλώς ανέφερε πως θα έπρεπε να προσφέρω ανά βδομάδα τουλάχιστον 30 ώρες υπηρεσιών χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένο ωράριο.

Χμμ, μάλλον το έκανε έτσι επειδή ήξερε πως το πρόγραμμά μου είναι πιεσμένο. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως στο συμφωνητικό υπήρχε ακόμα και ο όρος για την συστατική επιστολή. Οπότε το εννοούσε αυτό που είχε πει. Εκτύπωσα τα χαρτιά και τα υπέγραψα. Στο μέιλ μου είπε πως δε με χρειαζόταν αύριο καθόλου αλλά η παρουσία μου θα ήταν απαραίτητη στη διάρκεια του σαββατοκύριακου. Θα μπορούσα τότε να φέρω και τα χαρτιά. Ωραία. Έκλεισα τον υπολογιστή και έπεσα για ύπνο.