BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Ο σκοτεινός...

«Ω, αγαπημένε μου. Σε θέλω τόσο πολύ. Το σώμα μου καλεί το δικό σου να γίνουμε ένα…»

«Κατ! Κατ! Σταματήστε το γύρισμα τώρα! Ο σκηνοθέτης είπε να σταματήσουμε και να τον συναντήσετε στο γραφείο του», τα φώτα άναψαν και η Κρίστεν σηκώθηκε από το μπλε κρεβάτι.

«Τι συνέβη;», ρώτησε τον Ρόμπερτ.

«Δεν έχω ιδέα. Μα καλά να κόβουν το γύρισμα του Σκοτεινού Πρίγκιπα στο καλύτερο σημείο;»

«Τι εννοείς καλύτερο σημείο; Επειδή έχει την ερωτική σκηνή από τη νύχτα του γάμου; Ρομπ μου φαίνεται πως περισσότερο απολαμβάνεις τα γυρίσματα των ερωτικών σκηνών σε αυτή την ταινία παρά όταν είμαστε οι δυο μας μόνοι μας»

«Δεν έχει δίκιο μωρό μου. Απλώς όσο να ναι το κρεβάτι εδώ είναι τεράστιο και ποτέ δε σε βλέπω με τέτοια εσώρουχα. Μ’ ανάβουν περισσότερο. Όπως ανάβει και σένα να με φωνάζει Έντουαρντ. Αφότου διάβασες αυτή τη βλακεία το Λυκόφως έχεις κολλήσει. Από πότε σου άρεσαν τα βαμπίρ;»

«Από πάντοτε. Και αλλού αυτά πως το Λυκόφως είναι βλακεία. Βρήκα τις προάλλες δερματόδετη έκδοση του Midnight Sun με αφιέρωση από τη Μέγιερ.

Στον αγαπημένο μου Ρομπ.
Τον μεγαλύτερό μου θαυμαστή.
Με αγάπη Στέφανι.

«Ξέρεις, μπορώ να στο εξηγήσω», η Κρίστεν έδεσε τη ρόμπα για να μην αισθάνεται γυμνή και γύρισε απότομα.

«Γιατί δεν έχω και εγώ μία δερματόδετη έκδοσή; Εγώ δεν είμαι μεγάλη θαυμάστρια δηλαδή; Έχω όλες τις εκδόσεις ακόμα και τις συλλεκτικές που έχουν βγει»

«Ω, έλα μωρό μου. Μην στεναχωριέσαι. Θα μιλήσω με τη Στεφ για να στείλει και σε σένα»

«Το υπόσχεσαι;», ρώτησε η Κρίστεν με μία μικρή φωνούλα.

«Ναι το υπόσχομαι. Έλα πάμε να δούμε τι γίνεται»

Κατέβηκαν προς το γραφείο αλλά πριν μπουν άκουσαν:

«Μα κύριε Δράκουλα…»

«Κόμη Δράκουλα. Ο τίτλος μου ισχύει παρόλο που έχουν περάσει αιώνες»,
Τι! Ο πραγματικός δράκουλας; Η Κρίστεν μπήκε με ενθουσιασμό μέσα τραβώντας τον Ρόμπερτ.

«Α, γεια σας παιδιά. Χάρηκα για την γνωριμία. Λυπάμαι αλλά η βιογραφία μου θα πρέπει να γυριστεί αργότερα. Η μνηστή μου θέλει να γυρίσει τη νέα της ταινία. Θα την σκηνοθετήσει η ίδια. Δεν είναι πολύ έξυπνη η κουκλίτσα μου;»

«Γεια σου Κρίστιν. Γεια σου…. Ρομπ», μία ψηλή ξανθιά καθόταν στην διπλανή πολυθρόνα του κόμη. Στην Κρίστεν μόνο ένα πράγμα της ήρθε στο μυαλό βλέποντάς την.

Μπάρμπι! Ξαφνικά είδε τον Ρόμπερτ να τρέχει και να φιλάει το χέρι της.

«Τζούλια! Είναι μεγάλη τιμή που σε γνωρίζω από κοντά»

Τζούλια; Μάλλον κάποια ηθοποιός β’ κατηγορίας. Αλλά γιατί ήταν τιμή για κείνον που την γνώριζε από κοντά;

«Μη μου πεις πως θα γυρίσεις και άλλη ταινία μετά από την επιτυχία που είχε η πρώτη;», επιτυχία αναρωτήθηκε η Κρίστεν. Πως δεν έχω ακούσει τίποτα για αυτή την ταινία;

«Ω, Ρομπ μου ναι! Μετά από την επιτυχία της πρώτης θα γυρίσω και μία δεύτερη και αυτή τη φορά θα αναλάβω τη σκηνοθεσία.»

«Θα είναι τέλεια όπως και η πρώτη σου. Ο τίτλος της;»

«Τελειώνω με ένα δάγκωμά σου. Όπως κατάλαβες θα χρησιμοποιήσω βαμπιρίστικα στοιχεία. Έμπνευση ήταν φυσικά ο αρραβωνιαστικός μου. Θα είναι στην παραγωγή. Δυστυχώς όμως δεν μπορεί να πρωταγωνιστήσει και θα χρειαστώ κάποιον ηθοποιό για αυτή τη δουλειά; Για αυτό σου έχω μία επαγγελματική πρόταση. Τι θα έλεγες να παίξεις στη νέα μου ταινία; Απλώς πρέπει να σε προειδοποιήσω πως σε αυτή την ταινία εγώ θα είμαι η βρυκολακίνα. Και δαγκώνω…»

«Ω, δε με πειράζει καθόλου Τζούλια. Δάγκωσε όσο θέλεις. Θέλουμε το καλύτερο αποτέλεσμα. Έτσι δεν είναι;»

«Ω, ναι. Αχ, Βλάντι μου το άκουσες; Πορνό ταινία με πρωταγωνιστή τον Ρόμπερτ Πάττινσον. Θα σκίσουμε στα dvd»

«Πορνό!», ούρλιαξε με έκπληξη η Κρίστεν. «Ρομπ μου, μωρό μου, αγάπη μου. Μην το κάνεις αυτό. Θα καταστρέψεις την καριέρα σου. Εδώ με το Remember me θα είσαι υποψήφιος για Όσκαρ. Γιατί το κάνεις αυτό;»

«Μωρό μου, συγνώμη αλλά δε μπορείς να καταλάβεις. Μιλάμε για την Τζούλια. Το νέο αστέρι στη σόουμπιζ του πορνό. Δε θα έχω άλλη ευκαιρία να βρεθώ μαζί της. Παντρεύεται σε λίγες εβδομάδες»

«Παρατάς τα πάντα για να πηδήξεις μία πορνοστάρ;»

«Ναι αλλά τι πορνοστάρ…»

«Παράτησα τον φίλα μου για χάρη σου. Μία σχέση που ήταν πάνω από τρία χρόνια και μου το ξεπληρώνεις έτσι;»

«Όχι, βέβαια δεν είμαι αναίσθητος. Θα μιλήσω με την Στεφ να γράψει τη νέα σελήνη από την πλευρά του Έντουαρντ για σένα»

«Αλήθεια! Αχ, τέλεια! Πάω να ετοιμάσω βαλίτσες και να σας αφήσω. Θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος της εβδομάδας;»

«Για την ακρίβεια θα μιλήσω με την Στέφ να σε συναντήσει για καφέ και να σου το δώσει η ίδια»

«Γιούπι! Σ’ ευχαριστώ μωρό μου. Σας αφήνω να μιλήσετε», η Κρίστεν βγήκε τρέχοντας από το γραφείο.

Ο Ρομπ ένιωσε ένα χέρι στον ώμο του. Γύρισε και είδε την Τζούλια που τον κοίταζε όλο νόημα.

«Λοιπόν, που είχαμε μείνει;»